عنوان بلبرینگ پارس تامین پرشین

بلبرینگ

نائب رئیس اول مجلس از کارخانه بلبرینگ ایران بازدید کرد.

دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس اول مجلس از کارخانه بلبرینگ ایران بازدید کرد.
نماینده مردم تبریز ، اسکو ، آذرشهر روز پنجشنبه 21 مرداد ، با حضور در کارخانه بلبرینگ سازی از این مجموعه تولیدی بازدید کرد.
در این بازدید مدیر عامل کارخانه بلبرینگ ایران ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان عزیز اظهار داشت: این کارخانه یکی از برترین برندهای تولید برینگ در خاورمیانه است که در سال 1348 توسط شرکت SKF سوئد تأسیس و راه اندازی شده است که تا به امروز با کیفیت اروپایی به فعالیت خود ادامه می دهد.
همچنین مدیر عامل شرکت  افزود: با توجه به مصرف بازار برینگ در ایران که سالانه نزدیک به 120میلیون عدد می باشد از موقعیت استراتژیکی این کارخانه در بین صنایع کشور خبر داد و به پتانسیلی که در این مجموعه وجود دارد با افزایش خط تولید ونوسازی آن باعث اشتغال زایی در استان و کشورمان خواهد شد اشاره نمود.
مدیر عامل کارخانه بلبرینگ ایران ادامه داد این مجموعه نیازمند سرمایه گذاری جهت تداوم تولید به عنوان تنها تولید کننده وصاحب تکنولوژی تولید در ایران می باشد. وتا به حال با استفاده از اعتبار هایی که از کشورهای آسیایی گرفته شده توانسته ایم بخشی از مشکلات پرسنلی وتولیدی به لطف خداوند متعال حل کنیم در این میان شورای اسلامی کار شرکت و مدیریت حراست وپرسنل زحمتکش و صبور کارخانه نقش مهمی را ایفا کرده اند.
در ادامه مدیر تولید کارخانه از انجام موفقیت آمیز پروژه های مختلف شرکت برای منابع خاص خبر داد و گفت این کارخانه صاحب تکنولوژی و دانش فن می باشد و توانایی فنی تولید هر نوع برینگ برای هر صنفی را دارد.
جناب آقای یوسف پورشهرک رییس شورای اسلامی کار شرکت ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت درخواست حمایت بیشتر دولت از این صنعت یکتای کشور را کرد.
دکتر پزشکیان ضمن شنیدن سخنان مدیر عامل کارخانه بلبرینگ ایران  قول های مساعد جهت حل مشکلات کارخانه را داده و از کلیه واحدهای بلبرینگ سازی بازدید به عمل آورد.