عنوان بلبرینگ پارس تامین پرشین

بلبرینگ

بلبرینگ شرکت پارس تامین پرشین شرح مقالات فنی

پسوند بلبرینگ  شرح 
GS واشر نشیمنگاه در بلبرینگ های استوانه ای کف گرد
K مجموعه رولرها و قفسه در رولربلبرینگ های استوانه ای کف گرد
K- رینگ داخلی با مجموعه رولرها و قفسه (cone) یا رینگ خارجی (cup) یک رولربلبرینگ مخروطی اینچی متعلق به سری های استاندار ABMA
L رینگ داخلی یا خارجی قابل تفکیک از یک بلبرینگ تفکیک پذیر
R رینگ داخلی یا خارجی به همراه مجموعه رولرها و قفسه  از یک بلبرینگ تفکیک پذیر 
بلبلبرینگ شیار عمیق ضدزنگ 
WS واشر شفت در رولربلبرینگ های استوانه ای کف گرد
ZE بلبرینگ به همراه سیستم نصب سنسوری (SensorMoun  )
A انحراف یا اصلاح نسبت به طرح داخلی استاندارد بدون تغییر در ابعاد خارجی،به عنوان یک قانون کلی معنی آن بستگی به نوع بلبرینگ یا سری های بلبرینگ دارد.
AC بلبلبرینگ  تماس زوایه ای یک ردیفه با زوایه تماس 25 درجه 
ADA شیار خار فنری اصلاح شده در رینگ خارجی ،دو تکه رینگ داخلی به کمک یک رینگ نگهدارنده یکپارچه  می شوند
B انحراف یا اصلاح نسبت به طرح داخلی استاندارد بدون تغییر در ابعاد خارجی ، به عنوان یک قانون کلی معنی آن بستگی به سری های بلبرینگ خاص دارد.
BXX(x) به همراه دو یا سه عدد مشخص کننده گونه های متفاوت باطرح استاندارد می باشد که با استفاده از پسوندهای عمومی نمی توان آن را نشان داد.
C انحراف یا اصلاح نسبت به طرح داخلی استاندارد بدون تغییر در ابعاد خارجی ،به عنوان یک قانون کلی معنی آن بستگی به سری های بلبرینگ خاص دارد.
CA رولر بلبرینگ کروی با طرح C اما با لبه های نگه دارنده بر روی رینگ داخلی و قفسه ماشینکاری شده 2.بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه برای نصب به جفتی .دو بلبلبرینگ که به صورت پشت به پشت و یا جلو به جلو قرار می گیرند دارای لقی محوری کم تر از نرمال (CB) می باشد.
CAC رولربلبرینگ کروی با طرح CA اما با تقویت هدایت رولرها (Enhanced Roller Guidance )
CB بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه برای نصب به صورت جفتی.دو بلبلبرینگ که به صورت پشت به پشت ویا جلو به جلو قرار می گیرند دارای لقی محوری نرمال قبل از نصب می باشند.2.لقی محوری کنترل شده در بلبلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه 
CC رو لربلبرینگ کروی طرح C  باتقویت هدایت رولرها 2.بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه  برای نصب جفتی.دو بلبلبرینگ که به صورت پشت به پشت و یا جلو به جلو قرار می گیرند دارای لقی محوری بیشتر از نرمال (CB )  می باشد.
CLN رولربلبرینگ مخروطی  با تلرانس مطابق با کلاس 6X ،استاندارد ISO
CLO رولربلبرینگ مخروطی اینچی با تلرانس مطابق با کلاس 0 استاندارد ANSI/ABMA شماره 19.2:1994
CLOO رولربلبرینگ مخروطی اینچی با تلرانس مطابق با کلاس 00 استاندارد ANSI/ABMA شماره 19.2:1994
CL3 رولربلبرینگ مخروطی اینچی با تلرانس مطابق با کلاس 3  استاندارد و ANS/ABMA شماره 19.2:1994
CL7C رولربلبرینگ مخروطی با رفتار اصطکاکی خاص و دقت حرکتی بالا 
CN لقی داخلی نرمال ، معمولا با حروف اضافی دیگر برای نشان دادن محدوده لقی کاهش یافته یا جابجا شده بکار می رود.
CV رولربلبرینگ استوانه بدون قفسه با طرح داخلی اصلاح شده 
CS آب بندی تماسی از جنس لاستیک اکریلو نیتریل بوتادین (NBR ) تقویت شده با ورق فولادی در یک طرف بلبرینگ 
2CS آب بندی تماسی نوع CS در دو طرف بلبرینگ 
CS2 آب بندی تماسی از جنس لاستیک فلورو (FKM ) تقویت شده با ورق فولادی در یک طرف بلبرینگ 
2CS2 آب بندی تماسی نوع CS2 در دو طرف بلبرینگ  
CS5 آب بندی تماسی از جنس لاستیک اکریلو نیتریل  بوتادین  هیدروژنه (HNBR ) تقویت شده با ورق فولادی در یک بلبرینگ 
2CS5 آب بندی تماسی نوع CS5 در دو طرف بلبرینگ 
C1 لقی داخلی بلبرینگ کم تر از C2
C2 لقی داخلی بلبرینگ کم تر از نرمال (CN )
C3 لقی داخلی بلبرینگ بیشتر از نرمال (CN )
C4 لقی داخلی بلبرینگ بیشتر از C3
C5 لقی داخلی بلبرینگ بیشتر از C4
C02 تلرانس کاهش یافته بیشتر  برای دقت های حرکتی رینگ داخلی یک بلبرینگ کامل 
C04 تلرانس کاهش یافته بیشتر برای دقت های حرکتی رینگ خارجی یک بلبرینگ کامل 
C08 C02+C04
C083 C02+C04+C3
C10 تلرانس کاهش یافته برای قطرهای ذاخلی و خارجی 
D انحراف یا اصلاح نسبت به طرح داخلی استاندارد بدون تغییر در ابعاد خارجی ،به عنوان یک قانون کلی معنی آن بستگی به سری های بلبرینگ خاص دارد.
DA شیار خار فنری اصلاح شده در رینگ خارجی ،دو تکه رینگ خارجی ،دو تکه رینگ داخلی به وسیله یک رینگ نگهدارنده یکپارچه می شوند
DB دو بلبلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه (1)، بلبلبرینگ تماس دو زوایه ای یک ردیفه (2) یا رولربلبرینگ یک ردیفه مخروطی که برای نصب پشت جفت شده اند.حروف بعد از DB تعیین کننده مقدار لقی یا پیش بار در بلبرینگ های جفت شده قبل از نصب می باشند .
DF دو بلبلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه ، بلبلبرینگ تماس زوایه  یک ردیفه یا رولربینگ مخروطی یک ردیفه که به صورت جلو به جلو جفت شده اند.حروف بعد از DF در بخش DB تعریف شده اند 
DT دو بلبلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه ،بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه، ویا رولربلبرینگ مخروطی یک ردیفه که به صورت پشت سر هم جفت شده اند .برای رولربینگ مخروطی جفت شده طراحی و چیدمان رینگ های میانی بین رینگ های داخل یا خارجی با دو که بعداز DT قرار می گیرند تعیین می شوند.
E انحراف یا اصلاح نسبت به طرح داخلی استاندارد بدون تغییر در ابعاد خارجی  به عنوان یک قانون کلی  معنی آن بستگی به سرهای بلبرینگ خاص دارد.معمولا مشخص کننده اجزای غلتنده تقویت شده می باشد.
EC رولرببلبرینگ استوانه ای یک ردیفه با طرح داخلی بهینه شده و تماس بین انتهای رولرها و لبه اصلاح شده
ECA   رولربلبرینگ کروی طرح CA با رولرهای تقویت شده 
ECAC رولربلبرینگ کروی طرح CAC با رولرهای تقویت شده 
F قفسه فولادی ماشینکاری شده یا ریخته شده از چدن خاص و مرکز شده بر روی اجزای غلتنده .طرح ها و جنس های متفاوت با یک عدد بعد از F مشخص می شوند، نظیر FI
FA قفسه فولادی ماشینکاری شده یا ریخته شده از چدن خاص که نسبت به رینگ خارجی مرکز شده است.
FB قفسه فولادی ماشینکاری شده یا ریخته شده از چدن خاص که نسبت به رینگ داخلی مرکز شده است.
G بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه برای نصب جفتی.بلبلبرینگ هایی که به صورت پشت به پشت ویا جلو به جلو جفت  می شوند دارای لقی محوری معینی قبل از نصب می باشند
G.. بلبرینگ پرشده با گریس ،حروف بعدی مشخص کننده محدوده دمای کارکرد گریس و حرف سوم مشخص کننده نوع گریس است.
GA بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه برای نصب به صورت جفتی .دو بلبلبرینگ که به صورت پشت به پشت یا جلو به جلو نصب شده اند دارای پیش بار کم قبل از نصب می باشند
GB بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه برای نصب به صورت جفتی. دو بلبلبرینگ که به صورت پشت به پشت یا جلو به جلو نصب شد  اند دارای پیش بار متوسط قبل از نصب می باشند.
GC بلبلبرینگ تماس زوایه ای یک ردیفه برای نصب به صورت جفتی.دو بلبلبرینگ که به صورت پشت به پشت یا جلو به جلو نصب شده اند دارای پیش بار زیاد قبل از نصب می باشد
GJN بلبلبرینگ پرشده از گریس با پایه پلی اوره (Polyurea )با غلظت 2 مطابق معیار NLGI برای دمای 30- درجه سانتیگراد تا 150+ درجه سانتیگراد (میزان گریس در حد نرمال)
CXN بلبلبرینگ پرشده از گریس با پایه پلی اوره با غلظت 2 مطابق معیار NLGI برای دمای 40- درجه سانتیگراد تا 150+ درجه سانتیگراد (میزان گریس در حد نرمال )
H قفسه نوع Snap  سخت شده از جنس فولاد  پرسکاری شده 
HA بلبرینگ یا اجزای بلبرینگ که سختی سطحی شده اند .برای جزئیات بیشتر بعد از HA عددی به معنی زیر آورده می شود               0   بلبرینگ کامل                                                                                                                                                       1  رینگ داخلی وخارجی                                                                                                                                            2  رینگ خارجی                                                                                                                                                       3  رینگ داخلی                                                                                                                                                        4  رینگ داخلی، خارجی و اجزای غلتنده                                                                                                                        5  اجزای غلتنده                                                                                                                                                        6  رینگ خارجی و اجزای غلتنده                                                                                                                                  7  رینگ داخلی و اجزای غلتنده 
HB بلبرینگ یا اجزای بلبرینگ که سختی باینیتی شده اند. برای جزئیات بیشتر بعد از HB  عددی آورده می شود که معانی آن در بخش HA شرح داده شده اند
HC بلبرینگ یا اجزای بلبرینگ از جنس سرامیک.برای جزئیات بیشتر بعد از HC عددی آورده می شود که معانی آن در بخش HA  شرح داده شده اند.
 HE بلبرینگ یا اجزای بلبرینگ از فولاد ریخته شده در خلاء (Vacuum Remelted Steel) .برای جزئیات بیشتر از بعد از HE عددی آورده می شود که معانی آن در بخش HA شرح داده شده اند.
HM بلبرینگ یا اجزای بلبرینگ که سختی ماتنزیتی شده اند.برای جزئیات بیشتر بعد از HM عددی آورده می شود که HA شرح داده شده اند.
HN بلبرینگ یا اجزای بلبرینگ که عملیات حرارتی سطحی خاص شده اند.برای جزئیات بیشتر بعداز HN عددی آورده می شود که HA شرح داده شده اند.
HT گریس برای کارکرد در دمای بال برای مثال از 20- درجه سانتیگراد تا 130+ درجه سانتیگراد، HT و دو رقم بعد از آن مشخص کننده گریس واقعی می باشند.گریس های متفاوت از گریس استاندارد برای این محدوده دما با دو رقم بعد از HT مشخص می شوند.مقدار گریس متفاوت از مقدار استاندارد با یک حرف یا ترکیب حرف /عدد بعد از HT xx مشخص می شود.                     A میزان گریس کم تر از استاندارد                                                                                                                                B میزان گریس بیشتر از استاندارد                                                                                                                                C میزان گریس بیشتر از %70                                                                                                                                     F1 میزان گریس کم تر از استاندارد                                                                                                                              F7 میزان گریس بیشتر از استاندارد                                                                                                                               F9 میزان گریس بیشتر از %70
HV بلبرینگ یا اجزای بلبرینگ از فولاد  ضد زنگ قابل  سخت شدن .برای جزئیات بیشتر از بعد از HV عددی آورده می شود که معانی آن در بخش HA شرح داده شده اند.
J قفسه فولادی سخت شده ، پرسکاری شده و مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده. طرح های متفاوت با یک عدد بعد از J مشخص می شوند.
JR قفسه از دو واشر تخت سخت نشده از ورق فولادی که به یک دیگر پرچ شده اند
K رینگ داخلی مخروطی ، مخروط 1:12
K30 رینگ داخلی مخروطی ، مخروط 1:30
LHT گریس برای  دماهای کم یا زیاد (برای مثال از 40- درجه سانتیگراد تا 140+ درجه سانتیگراد ) دو عد پس از LHT نوع گریس را مشخص می کند. یک حرف یا ترکیب حرف / عدد بعد از LHT مشخص کننده درجه پر کردن متفاوت از استاندارد می باشد که معانی آن در بخش HT آورده شده است
LS آب بند تماسی از جنس لاستیک اکریلونیتریل بوتادین (NBR ) یا پلی اوره (AU) در یک طرف بلبرینگ با یا بدون ورق تقویت کننده فولادی 
2LS آب بند نوع تماسی LS در دو طرف بلبرینگ 
LT گریس برای دمای پایین (برای مثال از 50- درجه سانتیگراد تا 80+ درجه ساتنیگراد ) LT و دو عدد پس از آن مشخص کننده گریس واقعی می باشند.گریس های متفاوت با گریس استاندارد برای این محدوده دما با حروف و ترکیب حرف و عدد که در بخش HT شرح داده شده اند ، مشخص می شوند.
L4B رینگ های بلبرینگ با پوشش سطحی خاص 
L5B اجزای غلتنده با پوشش سطحی خاص 
L5DA بلبرینگ ® Nowear با اجزای غلتنده پوشش داده شده
L7DA بلبرینگ ® Nowear با اجزای غلتنده و سطوح غلتش رینگ های داخلی و خارجی پوشش داده شده 
M قفسه برنجی ماشینکاری شده و مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده.طرح یا جنس متفاوت با عدد یا حرفی متفاوت با پس از M  مشخص می شود.
MA قفسه برنجی ماشینکاری شده و مرکز شده نسبت به رینگ خارجی 
MB قفسه برنجی ماشینکاری شده و مرکز شده نسبت به رینگ داخلی 
ML قفسه برنجی نوع پنجره ای یکپارچه و مرکز شده نسبت به رینگ داخلی و خارجی 
MP قفسه برنجی نوع پنجره ای یکپارچه پرچ شده یا برقو شده (Reamed) ، مرکز شده نسبت به رینگ داخلی و خارجی 
MR قفسه نوع پنچره ای یکپارچه ماشینکاری شده از جنس برنجی ، مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده 
MT گریس برای دمای  متوسط (برای مثال از 30- درجه سانتیگراد تا 110+ درجه سانتیگراد ) دو عدد پس از MT  مشخص کننده نوع گریس می باشد.حرف یا ترکیب حروف / عدد که در بخش HT  آورده شده است میزان پرشدن متفاوت با استاندارد را نشان می دهد
N شیار خار فنری بر روی رینگ خارجی 
NR شیار خار فنری بر روی رینگ خارجی به همراه خار فنری 
NI یک شیار (Notch ) برای ثابت کردن بلبرینگ در پیشانی رینگ خارجی یا واشر نشیمنگاه 
N2 دو شیار برای ثابت کردن بلبرینگ در پیشانی رینگ خارجی یا واشر نشیمنگاه در فاصله 180 درجه سانتیگراد  از همدیگر
قفسه پلی آمید 6.6 تقویت شده با الیاف شیشه که با روش تزریق پلاستیک ساخته شده و نسبت به اجزای غلتنده مرکز شده است
PH قفسه از جنس پلی اتراترکتون (PEEK) تقویت شده با الیاف شیشه که به روش تزریق پلاستیک ساخته شده ونسبت به اجزای غلتنده مرکز شده است
PHA قفسه از جنس پلی اتراترکتون (PEEK) که به روش تزریق پلاستیک ساخته شده و نسبت به رینگ خارجی مرکز شده است .
PHAS قفسه از جنس پلی اتراترکتون (PEEK) تقویت شده با الیاف شیشه که به روش تزریق پلاستیک ساخته شده ونسبت به رینگ خارجی مرکز شده است به همراه شیار روانکاری در سطوح راهنما
P4 دقت های ابعادی و حرکتی مطالبق با کلاس تلرانس  ISO4
P5 دقت های ابعادی و حرکتی مطالبق با کلاس تلرانس  ISO5
P6 دقت های ابعادی و حرکتی مطابق با کلاس تلرانس  ISO6
P62 P6+C2
P63 P6+C3
O هندسه داخلی و صافی سطوح بهینه شده ( رو لربلبرینگ مخروطی)
R رینگ خارجی با فلنج                                                                                                                                                   2-سطح حرکتی قوسی (بلبرینگ های چرخی )
RS آب بند تماسی از جنس لاستیک اکریلو نیتریل بوتادین (NBR ) در یک طرف بلبرینگ با یا بدون ورق فولادی تقویت کننده 
2RS آب بند نوع RS در دو طرف بلبرینگ 
RSI آب بند تماسی از جنس لاستیک از اکریلو نیتریل بودتادین (NBR ) با ورق تقویت کننده فولادی
2RSI آب بند نوع RSI در دو طرف بلبرینگ 
RSIZ آب بند تماسی از جنس لاستیک اکریلو  نیتریل بودتادین (NBR ) با ورف فولادی تقویت کننده در یک طرف بلبرینگ به همراه حفاظ فلزی در طرف دیگر بلبرینگ 
RS2 آب بند تماسی از جنس لاستیک فلورو (FKM ) با ورق تقویت کننده فولادی در یک طرف بلبرینگ 
2RS2 آب بند RS2  در دو طرف بلبرینگ 
RSH آب بند تماسی از جنس اکریلو نیتریل بودتادین (NBR ) با ورق فولادی تقویت کننده در یک طرف بلبرینگ 
2RSH آب بند نوع RSL در دو طرف بلبرینگ 
RSL آب تماسی با اصطکاک از جنس اکریلو نیتریل بودتادین (NBR ) با ورق فولادی تقویت کننده در یک طرف بلبرینگ 
2RSL آب بند نوع RSL در دو طرف بلبرینگ 
RZ آب بند کم اصطکاک از جنس اکریلو نیتریل بودتادین (NBR ) در یک طرف بلبرینگ با ورق تقویت کننده فولادی 
2RZ آب بند نوع PZ در دو طرف بلبرینگ 
S0 رینگ های بلبرینگ یا واشرهایی که برای استفاده تا دمای 150+ درجه سانتیگراد پایداری ابعادی شده اند
S1  رینگ های بلبرینگ یا واشرهایی که برای استفاده تا دمای 200+ درجه سانتیگراد پایداری ابعادی شده اند
S2 رینگ های بلبرینگ یا واشرهای که برای استفاده تا دمای 250+ درجه سانتیگراد پایداری ابعادی شده اند
S3 رینگ های بلبرینگ یا واشرهای که برای استفاده تا دمای300+ درجه سانتیگراد پایداری ابعادی شده اند
S4 رینگ های بلبرینگ یا واشرهای که برای استفاده تا دمای350+ درجه سانتیگراد پایداری ابعادی شده اند
T قفسه نوع پنجره ای ماشینکاری شده از رزین فنونی تقویت شده با الیاف ، مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده 
TB قفسه نوع پنچره ای از رزین فنولی ، تقویت شده با الیاف و مرکز شده نسبت به رینگ داخلی 
TH قفسه نوع Snap  از رزین فنولی ، تقویت شده با الیاف و مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده 
TN قفسه پلی آمید 6.6  ساخته شده به روش تزریق پلاستیک ، مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده 
TNH قفسه از جنس پلی اتراترکتون (PEEK ) تقویت شده با الیاف شیشه ، ساخته شده به روش تزریق پلاستیک و مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده 
TNHA قفسه از جنس پلی اتراترکتون (PEEK ) تقویت شده با الیاف شیشه ، ساخته شده به روش تزریق پلاستیک و مرکز شده نسبت به رینگ خارجی 
TN9 قفسه از جنس پلی آمید 6.6 تقویت شده با الیاف شیشه ، ساخته شده به روش تزریق پلاستیک و مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده 
U به همراه  یک عدد مشخص کننده رینگ داخلی (Cone ) یا خارجی (Cup ) یک رولربلبرینگ مخروطی با تلرانس پهنای کاهش یافته می باشد.
V بلبرینگ بدون قفسه 
V… به همراه یک حرف دیگر و سه یا چهار عدد مشخص کننده یک گروه بلبرینگ با طرح متفاوت از استاندارد می باشند که توسط پسوندهای استاندارد مشخص نمی شوند.
VA بلبرینگ ها  برای کاربرد خاص 
VB بلبرینگ ها با ابعاد خارجی متفاوت 
VE انحرافات داخلی یا خارجی 
VL بلبرینگ ها با پوشش 
VO کیفیت یا تلرانس متفاوت با استاندارد 
VS لقی یا پیش بار 
VT روانکاری 
VU دیگر کاربرد خاص 
VA201 بلبرینگ برای کاربردهای دما بالا نظیر چرخ واگن کورها 
VA208 بلبرینگ برای کاربردهای دما بالا
VA216 بلبرینگ برای کاربرد های دما بالا 
VA228 بلبرینگ برای کاربردهای دما بالا 
VA301 بلبرینگ برای موتورهای کشنده وسایل نقلیه ریلی (Traction Motors )
VA305 بلبرینگ برای موتورهای  کشنده وسایل نقلیه ریلی به همراه روش های بازرسی خاص 
VA3091 بیرنگ برای موتورهای کشنده وسایل نقلیه ریلی با سطح خارجی پوشش داده شده با اکسید آلومینیوم با مقاوت الکتریکی تا 1000VDC 
VA380 بلبرینگ برای محور وسایل نقلیه ریلی مطابق استاندارد EN 12080:1998
VA350 بلبرینگ برای محور وسایل نقلیه ریلی 
VA405 بلبرینگ برای کاربردهای ارتعاشی 
VA406 بلبرینگ برای کاربردهای ارتعاشی با پوشش خاص PTFE  در سطح داخلی رینگ داخلی 
VC025 بلبرینگ با اجزای عملیات حرارتی شده برای کاربرد در محیط های به شدت آلوده 
VE240 بلبرینگ CARB  اصلاح شده برای جابجایی محوری بیشتر
VE447 واشر شفت با سه سوراخ رزوه شده با فاصله مساوی در یک طرف برای اتصال قلاب جرثقیل 
VE552 رینگ خارجی با سه سوراخ رزوه شده با فاصله مساوی بر روی دو طرف پیشانی برای اتصال قلاب جرثقیل 
VE553 مشابه VE552
VE632 واشر نشیمنگاه  با سه سوراخ رزوه شده با فاصله مساوی در یک طرف برای اتصال قلاب جرثقیل 
VH رو لربلبرینگ  استوانه ای بدون قفسه با مجموعه رولرهای خود نگهدارنده (Self-retaining )
VL0241 پوشش اکسید آلومینیوم در سطح خارجی رینگ خارجی ،مقاوم به عبور جریان الکتریکی تا 1000 VDC
VL2071 پوشش اکسید آلومینیوم در سطح داخلی رینگ داخلی ،مقاوم به عبور جریان الکتریکی تا 1000 VDC
VO015 رینگ داخلی با سطح غلتشی منحنی جهت افزایش عدم همراستایی مجاز 
VO424 دقت حرکتی بهتر از C08
VT143 گریس EP با غلیظ کننده لیتیمی و غلظت 2 مطابق معیار NLGI  برای محدوده دمایی از 20- درجه سانتیگراد تا 110+ درجه سانتیگراد (میزان گریس در حد نرمال)
VT378 گریس سازگار با مواد غذایی با غلیظ کننده آلومینیومی و غلظت 2 مطابق معیار NLGI  برای محدوده دمایی از 25- درجه سانتیگراد تا 120+ درجه سانتیگراد ( میزان گریس در حد نرمال)
W بدون شیار و سوراخ روانکاری در رینگ خارجی 
WT بلبرینگ پرشده از گریس برای دمای بالا و پایین 
W20 سه سوراخ روانکاری در رینگ خارجی 
W26 شش سوراخ روانکاری در رینگ داخلی 
W33 شیار و سه سوراخ روانکاری بر روی رینگ خارجی 
W33X شیار محیطی و شش سوراخ در رینگ خارجی 
W513 شش سوراخ روانکاری در رینگ داخلی ، شیار و سه سوراخ روانکاری بر روی رینگ خارجی
W64 بلبرینگ با روغن جامد
W77 با سوراخ های پر شدW33
 X ابعاد خارجی تغییر کرده تا مطابق استاندارد ISO شوند                                                                                                       2-سطح حرکت استوانه ای (برای بلبرینگ چرخی )
Y قفسه برنجی پرسکاری شده و مرکز شده نسبت به اجزای غلتنده.طراحی یا جنس متفاوت با یک عدد بعد از Y نشان داده می شود.
Z حفاظ فلزی از جنس ورق فولادی پرسکاری شده در یک طرف بلبرینگ
2Z حفاظ فلزی  Z  در دو طرف بلبرینگ