عنوان بلبرینگ پارس تامین پرشین

بلبرینگ

درباره بلبرینگ بلبرینگ KOYO


تاریخچه شرکت بلبرینگ Koyo

Koyo

شرکت Koyo در سال ١۹۲۱ توسط آقای ایکدا در شهر Decennia تاسیس شد و امروزه یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت بلبرینگ در جهان است.
شرکت Koyo
Koyo نام تجاری شرکت مهندسی JTEKT است که محصولات متنوع آن طیف بلبرینگ های مینیاتوری با قطر داخلی به کوچکی یک میلیمتر تا بلبرینگ های فوق العاده بزرگ با قطر بیرونی بیش از هفت متر را در بر می گیرد. همچنین این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن و استفاده از مواد جدید، انواع بلبرینگ های هیبریدی، سرامیکی و بلبرینگ های محیط ویژه را نیز جهت استفاده در صنایع پیشرفته تولید می نماید. هم اکنون شرکت JTEKT در خط مقدم فن آوری در صنعت بلبرینگ جهان قرار دارد.

شرکت JTEKT صاحب هجده کارخانه بلبرینگ در هفت کشورجهان و مراکز تحقیق و توسعه فنی مهندسی در سه قاره جهان است. امروزه شرکت Koyo هم به صورت تأمین کننده بلبرینگ برای شرکت های تولیدی بزرگ و هم  به صورت عرضه کننده مستقیم کالا جهت مصرف مستقیم در بازار حضور دارد. فعالیت عمده این شرکت نیز به طور کلی در زمینه صنایع خودرو، کشاورزی و ساخت و ساز، صنایع سنگین (فولاد و آسیاب بادی)، چرخ دنده، دنده، موتور الکتریکی و ماشین آلات عمومی می باشد.

شرکت Koyo دارای گواهینامه ISO / TS16949 در زمینه تولید انواع بلبرینگ و امکانات فروش است.