عنوان بلبرینگ پارس تامین پرشین

بلبرینگ

خرید بلبرینگ

بلبرینگ را باید از سازندگان معتبر انتخاب و از تامین کنندگان یا فروشندگان دارای صلاحیت خریداری کرد. خریدار بلبرینگ باید این موارد را در نظر داشته باشد:

    کیفیت و طول عمر بلبرینگ علت اصلی تفاوت قیمت در بلبرینگ های از یک نوع و با مارک های مختلف است. با خرید بلبرینگ ارزان قیمت نباید توقع طول عمر زیاد از آن داشت. شرکت تجارت بلبرینگ حامد از تامین کننده های انواع بیرینگ در صنعت کشور می باشد که با در اولویت قرار دادن کیفیت توانسته است محصولات خود را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند.
    بیرینگ ساخت سازندگان معتبر دارای تاریخ ساخت است و باید دقت کرد که بلبرینگ تازه خریداری شود. بیرینگ هرچه کهنه تر باشد احتمال زنگ زدگی و همچنین ضربه خوردگی اجزاء آن حین انبارش و جابجایی های مکرر وجود دارد لذا طول عمر آن بسیار کم خواهد بود. شرکت تجارت بلبرینگ حامد اقدام به درج تاریخ تولید روی کالاهای خود کرده است شما می توانید از اینجا نحوه ی خواندن تاریخ بیرینگ های آن را مطالعه کنید.
    متاسفانه بازار بیرینگ های فاقد اصالت و اصطلاحاً تقلبی در کشور بسیار داغ است و خرید اینگونه بیرینگ ها از فروشندگان غیر معتبر نیز هر روز افزایش یافته است؛ بهترین روش خرید بیرینگ تنظیم لیست خرید سالانه و عقد قرارداد با تامین کننده معتبر است.
    بلبرینگ را باید در لفاف سالم دارای ماده محافظت کننده و بسته بندی سالم و شماره فنی صحیح خریداری و تحویل گرفت و با احتیاط حمل و تا زمان مصرف انبارش کردو مسئولان انبار یا سایرین نیز نباید اجازه ی باز کردن بسته بندی و لفاف بلبرینگ را داشته باشند.